پایان شرارت اوباش متواری مسلح در شرق تهران 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور سابقه‌دار در عملیات ماموران پایگاه چهارم این سازمان خبر داد.

سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور و یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پایگاه چهارم این سازمان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم تجهیزات دفاعی غیرمجاز و ادوات ارتکاب جرم کشف شد. 

سرگرد محمد زیدی با بیان اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران عملیات این پلیس افزود: شرور دستگیر شده که پس از شرارت زندگی مخفیانه انتخاب کرده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در محله "نارمک" دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی تجهیزات نظامی غیرمجاز و ادوات ارتکاب جرم کشف شد.

سرگرد زیدی با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس  شد؛ گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
محمد زغالی بود
با سند اومد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۵:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
باتشکراززحمات نیروهای انتظامی زحمت کش،ان شاءالله
که اشدمجازات رابرای اینجورآدمهادرنظرگرفته بشه..؟!
نه اینکه دوروزدیگه باوثیقه آزادبشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
تشکر و سپاس از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی که برای حفظ امنیت و آرامش مردم شبانه روز تلاش می کنند .
آخرین اخبار